Publicaties

Boek Socialemediastrategie in 7 stappen

Een socialemediastrategie in 7 stappen

De meeste organisaties zijn actief op sociale media, vaak met meerdere accounts die spontaan zijn ontstaan. Om echt doelgericht te communiceren heb je echter een strategie nodig. Deze publicatie toont hoe je in 7 haalbare stappen een duurzame socialemediastrategie uitbouwt. Aan de hand van voorbeelden en tips kom je te weten hoe je concrete doelstellingen formuleert, de juiste kanalen kiest, een contentplanning opstelt en je doelgroepen leert kennen. Zo kan je organisatie op een effectieve manier en vol zelfvertrouwen gebruikmaken van alle mogelijkheden die sociale media te bieden hebben.

Nieuw! Maak nu ook kennis met de opleiding bij het boek.

Auteur: Marc van Daele - Publicatie: juli 2015

Cover-definitief

De Converserende Overheid

Orde in de chaos die overheidscommunicatie heet.

Communicatie staat onder druk. Niet enkel om budgettaire redenen, maar ook omwille van belangrijke maatschappelijke evoluties met een grote impact op bedrijven en organisaties. De komst van internet en sociale media maakten het er bovendien niet makkelijker op. En toch blijft het van levensbelang dat overheid en burger transparant communiceren.
De converserende overheid wil hiervoor een leidraad zijn. Met een overzicht van overheidscommunicatie maar met handige tools, tips en aandachtspunten om zelf te transformeren tot converserende overheid.

Auteurs: Eric Goubin, Julie Clément, Marc van Daele - Publicatie: november 2014

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *